اخبار ساخت و ساز

ساخت وبلاگ

سیوان لند، بازار انلاین فروش مصالح ساختمانی در کنار دیگر برندهای معتبری همچون دیجی کالا، علی بابا، ترب، اتما، روژا، دایان شاپ، پارس می، کالا تیک به صورت انلاین فعالیت می کند. در این زمینه شرکت‌های دیگری نیز مانند هایپر ساز، بازار سفید و مصالح مارکت، دیجی مصالح، ساختمان چی و تیشه و ... رقبای اصلی این شرکت در زمینه فروش آنلاین مصالح ساختمانی هستند. این شرکت معتبر دارای اعتبار بسیاری نزد انبوه‌سازان و شرکت‌های تولید مصالح ساختمانی در کل ایران است.

انواع دیگر سیمان، سیمان نسوز، سفید و زودسخت‌شونده است. سیمان نسوز  نسبت به حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این نوع سیمان نسبت به خوردگی و فرسایش نیز مقاومت است. سیمان سفید نیز برای زیباسازی سطوح و دکوراسیون داخلی دارد. علاوه بر سیمان نسوز و سیمان سفید زود سیمان زود سخت شونده نیز در کارهای ساختمانی استفاده می‌شود. این نوع سیمان باعث افزایش سرعت ساخت و ساز و هنچنین کاهش هزینه های آن می‌شود زیرا در کم‌تر از هفت روز سف می‌شود.

سیمان پودری است که پس از مخلوط شدن با آب، تولید ماده‌ای خمیری شکل می‌کند و از آن در صنعت ساخت‌وساز بهره زیادی می‌برند. این ماده انواع مختلفی دارد که شامل سیمان پرتلند، نسوز، سفید، زودسخت‌شونده، سیمان سفید و سیاه است. شاید مهم‌ترین سیمان در صنعت ساختمان، همان سیمان پرتلند تیپ یک تا پنج باشد. سیمان تیپ یک همان سیمان معمولی است که استفاده رایجی در صنعت ساختمان دارد. سیمان تیپ ۲، با کاهش میزان آلومینات به دست می‌آید که باعث کاهش حرارت هیدراتاسوین و همچنین مقاوم شدن سیمان در برابر حمله سولفات‌ها می‌کند. سیمان نوع پرتلند نوع سه دارای گیرش سریع است؛ اما بدلیل آزادشدن گرمای زیاد در هنگام بتن‌ریزی، استفاده از آن توصیه نمی‌شود. اما سیمان نوع پرتلند نوع 4 در بتن‌ریزی کاربرد فراوانی دارد. از سیمان نوع 5 نیز بدلیل قدرت چسبنگی زیاد به عنوان چسب ساختمانی یاد می‌شود.

اخبار ساخت و ساز...
ما را در سایت اخبار ساخت و ساز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الهام چرخنده constructionnews بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 21:10